Što čini dobru web stranicu?

Pero Tolic March 20, 2013

Što čini dobru web stranicu

Što čini dobru web stranicu – koji su glavni elementi web stranice i što čini web stranicu upotrebljivom i korisnom za poslovanje najčešće nisu povezani s dizajnom već se arhitektonskim pristupom web stranice. Web stranica može biti impresivna i lijepog vizualnog karaktera, na žalost to ima jako malo utjecaja na to koliko je web stranica optimizirana u pogledu da Vam potencijalni klijenti zatraži ponudi ili Vam pristupe.
Sljedeći elementi su najvažniji elementi pri stvaranju kvalitetne web stranice za B2B segment.

Informacijska arhitektura.

Informacijska arhitektura je pojam koji govori kako su informacije na stranici međusobno povezane, te u kojojem su međusobnom odnosuinformacije. Naravno da je bitan lijep i profesionalan izgled web stranice, ali još bolje su web stranice koje su dobro informacijski organizirane, kako bi korisnik došao lakše do željenih informacija. Prije nego što se krene u realizaciju web stranice , treba napravit dobru arhitekturu informacija tako da korisnik u najviše 3 klika dođe do informacije koja ga zanima.

Kritične informacije o poslovanju

Postavite točne ciljeve koje su informacije bitne Vašim korisnicima a ne Vama. Uvijek gledajte sa stajališta korisnika te pokušajte njemu olakšati posao da Vas kontaktira.
Npr: U slučaju da ste restoran malo ljudi zanima podatak o Vama, zanimljivi su im podatci kakvu hranu nudite i kontakt podatci. Količina teksta koja se nalazi na web stranici u rijetko bitna, jednostavno pisani i lako razumljiv tekst je uvijek bolje od složenog teksta.

Kontakt informacije:

Stranica za kontakt je naj kritičniji dio Vaše web stranice. Svi smo došli na neku web stranicu gdje je skoro nemoguće doći do korisnih informacije dotične tvrtke i ne rijetko odustanemo u potrazi za kontakt obrasce ili informacijama. Osnovne kontakt informacije su Broj telefona, email adresa te kontaktna forma neovisno dali ste eCommerce site ili obični website vi ih trebate imati!

Čista navigacija

Navigacija je usko povezana sa samom informacijskom arhitekturom na web stranici. Navigacija je dio koji potencijalni klijent koristi kako bi sakupio što više informacija o Vama. Taj posao treba bili lak i intuitivan bez previše razmišljanja. Tijekom dizajniranja same navigacije veliku pozornost trebate posvetiti CTA gumbu ‘Call to action’ Taj gumb upravo treba reflektirati ono što želite da klijent učini, Da vam pošalje upit, zatraži ponudu .. itd. Isto tako 47% korisnika se ugodno osjećaju na web stranici koja ima bijelu pozadini i lako čitljiv font dovoljno velik kako bi korisnik mogao ugodno i bez puno naprezanja čitati Vaš sadržaj.

Sigurnost

Potencijalni klijenti su jako zabrinuti za svoju sigurnost na internetu te nisu lakovjerni pri ostavljaju svojih informacija. Jasno recite tko, što i kako će se koristiti njihove informacije.

Interakcija s web stranicom

Zanemarimo u narednim poglavljima kako korisnik dolazi na web stranicu uzmimo u obzir da potencijalni klijenti dolazi na web stranicu i da ima interakciju s web stranicom te ostvari željeni cilj. Da se ovo dogodi morate imati kvalitetnu web stranicu. Koja korisniku jasno govori koju akciju treba poduzeti da izvrši željenu akciju.

[ do default stuff if no widgets ]