Što je web stranica i zašto je bitna za Vaš biznis?

Pero Tolic March 20, 2013

što je dobra web stranica

Što je web stranica – Više od tri milijarde ljudi aktivno koristi internet. Internet je promijenio način kako pronalazimo, dijelimo i konzumiramo informacije. Za većinu poslova i B2B tvrtki internet je kamen temeljac za poslovni uspjeh!

Većina tvrtki iako smo već u 21 stoljeću se pita:

Što je web stranica zašto je prisustvo na internetu bitna? Koji utjecaj ima kvalitetno prisustvo na internetu?

Tijekom 90’ kada je započela internet revolucija nitko nije mogao pretpostaviti koji utjecaj će imati internet na poslovanje tvrtki kao i ekonomski utjecaj i nove vrjednosti koji će se započeti stvarati. Danas vidimo da je internet stvorio nove poslovne module i uništio poslovne module, to je proces koji još dan danas traje – Internet ponajprije promjenio dostupnost informacija i učino ih dostupnim svima za jako malo cijenu. Ujedno je i promjenio ljudske navike vezano za konzumiranje i pronalazak informacija.

Iako danas vidimo prednosti Internet i utjecaj koji je ostavio na naš društveni i obrazovni život, veliki broj tvrtki si i dalje postavlja pitanje dali mogu biti uspješni na internetu iako ne prodaju proizvode, već prodaju svoje usluge, DA NARAVNO !

Internet je omogućio da budem povezani s cijelim svijetom. Veliki broj informacija, proizvoda kao i usluga se aktivno traže i istražuju putem interneta. Internet ne samo da je postao nulti izvor informacija za većinu nas, već je promijenio način kako tvrtke komuniciraju i djeluju sa svojim klijentima. Marketing alati koji promoviraju web stranice su stavljene u središnju pozornost za tvrtke koje se oglšavaju putem interneta.

Razlozi zašto je bitno imati kvalitetnu web stranicu.

Potencijalni klijenti su upravo sada na internetu! Ako tražite potencijalne klijente, nove korisnike ili kupce, Internet je definitivno gdje se trebate nalaziti. Trenutno više od polovice Hrvata koristi internet , približno 3,2 milijardi ljudi u cijelom svijetu! Veliki broj istraživanja jasno pokazuju da male i srednje tvrtke koje posluju na internetu te se koriste internet marketingom imaju prosječno 39% veću dobit od tvrtki koji ne koriste internet te nisu aktivni u internet marketingu.

Veliki broj tvrtki pretpostavlja da njihovi potencijalni kupci nisu na internetu (većinom je to pretpostavka za demografsku skupinu 50godina+ ).

Dokazano je demografska skupina 55+ godina redovito pregledavaju internet za popuste i akcije te prikuplja informacije o proizvodima koje misle kupiti kako bi dobili najbolji omjer cijene i kvalitete.

Dokazano je da tvrtke koje imaju kvalitetno izrađene web stranice imaju veći kredibilitet nasuprot konkurenciji. Kada Vaši potencijalni klijent ne može pronaći Vašu web stranicu na internetu (informacije o Vama) postavlja mu se pitanje sumnjivosti “Dali ta tvrtka uistinu postoji i posluje? Dali im mogu vjerovati? Dali me pokušavaju prevariti”?

Potencijalni klijenti imaju uvijek izraženu dozu skeptike. Iako Vaši potencijalni klijenti možda ne kupuju preko interneta oni zasigurno istražuju sve dok ne pronađu idealan proizvod koji njima odgovara s cijenom, kvalitetom i uslugom.

Nielsen Advertising Survey iz 2012 godine govori da 58% ispitanika imaju više povjerenja prema tvrtki koja ima dobro izrađenu web stranicu nego oni koji je uopće nemaju, ili ne izgleda profesionalno. Logika je jako jednostavno ako posjedujete web strancu Vaš korisnik / potencijalni klijent može o Vama dobiti Više informacija i osjećaj sigurnosti. Nebitno dali prodajete proizvod ili nudite uslugu bitno je da imate dobro razgrađenu web stranicu koje je profesionalna i učinkovita.

Web stranice su idealni način da izgradite Brand.

Web stranice vam daju jedinstvenu mogućnost da brendirate poslovanje onako kako Vi to želite i na način na koji Vi to želite – upravljajte percepcijom Vaših potencijalnih klijenata.

Web stranice su fleksibilne i mogu rasti uz Vaše poslovanje. Web stranica je dostupna Vašim potencijalnim klijentima 24 sata na dan, sa stajališta cijene i tehnologije web prisutnost je postala sve dostupnija široj publici.

Internet Marketing iako već u svojoj 15 godini postojanja još uvijek drži titulu kao naj efikasniji marketing kanal. Internet korisnici općenito imaju veliko povjerenje u reviewe proizvoda kao i forume. Kvalitetna web prisutnost je produžena ruka vašeg prodajnog tima i poslovanja. S web stranicom imate mogućnost okupljati potencijalne klijente, educirati kupce o proizvodima i uslugama koje nudite! Web stranica je medij koji se može podijeliti sa prijateljima i poznanicima. S pojavom Facebook i Twitter internet korisnici još jednostavnije šire informacije sa svojim prijateljima. Preporuke prijatelja ili poznanika za neki proizvod i uslugu je najbolji marketing isto i na internetu. 92% posto ljudi vjeruju preporuci koju dobiju od prijatelja ili poznanik nego svim drugima formama oglašavanja!

[ do default stuff if no widgets ]