Izrada web shopa – cijena

Pero Tolic August 16, 2013

Cijena pokretanje web shopa ovisno o sofisticiranosti koju želite imati s web trgovinom, te često ovisi o rješenjima koja trebaju komunicirati i razmjenjivati informacije s Vašim web shopom. Dakle, cijena web shopa će ovisiti o vašim specifičnim potrebama koje zahtjevate od sustava. Cijena Izrada web shopa često ovisiti od sljedećih pet faktora:

1. Troškovi Izrada web shopa i cijena transakcija

Vaš Web shop ukoliko bude podržavao plaćanje karticama morati biti implementiran s Payment Getawayom čije je svrha povezati Vaš bankovnim računom i teretiti kreditne kartice Vaših kupaca, preko banke. Početni troškovi poput Izrada web shopa i integracija Payment Gatewaya su jednokratne, najveći skriveni trošak Vam je trošak transakcijske koji plaćate kartičarima i Payment Galwayom, koji se kreće između 5% do 10%.

2. TROŠKOVI DIZAJNA I ARHITEKTURE

Svaki web shop bi trebao biti jednostavan za korištenje kupcima, kako bi što lakše obavili novčanu transakcija. Razinu sofisticiranosti dizajna i primjene najboljih tehnologija kao i istraživanje najboljih primjera iz svijeta zahtijevaju vrijeme koje dizajner mora uložiti kako bi sve što već dokazano djeluje u Vašem segmentu bude implementirano. Sama cijena u suvremenom dizajnu varira na razini dali je web shop prilagođen mobitelima, tabletima i ostalim uređajima.

3. Troškovi hosting i sigurnost

Svaka web trgovina treba zaštiti privatnost i osobne podatke svojih posjetitelja. Svaka hosting kompanija koje ima doticaje s web trgovina dobro poznaju problematiku kao što su obrađivanje velikog broj transakcija i SSL certifikati. Ovaj je trošak je koji imate kontinuirano na godišnjoj ili mjesečnoj razini, što više rastete i posjetitelja imate skuplji Vam je hosting.

4. Troškovi marketinga

Kako bi privukli klijente na Vaš Web Shop, morate pokrenuti marketing. Bez određenog broj posjetitelja nemate dovoljnu “kritičnu” masu koje je sposobna kupiti proizvoda na Vašem Web Shop-u.

5. Troškovi supporta

Osim oglašavanja, trebali biste uzeti u obzir troškove support kupcima putem telefona, e-mail, online chat. Ovaj trošak je dio koji vlasnici web trgovine često zanemare ali je prilično bitan za njihovo poslovanje. Kupci se osjećaju dodatno sigurnije ako Vas mogu kontaktirati i raspitati se o Vašim proizvodima i uslugama.

[ do default stuff if no widgets ]