Web Shop & besplatna dostava

Pero Tolic August 16, 2013

Većina Vaših kupaca podcjenjuju cijenu dostave. Za većinu Web trgovina dostava za narudžbu do 1kg može koštati između 25 do 45 kuna što je u veći slučajevi i više od same zarade na prodaji proizvoda. I ako većim web shop trgovina ne uzima u obzir trošak pakiranje i prijenos paketa za dostavu, troškovi su puno veći, nego Vaši kupci i vi sami na kraju mislite.

Vlasnici web shop trgovina se često se nađu u neugodnoj situaciji gdje naplaćuju dostavu a svjesno znaju da im potencijalni kupci to ne žele platiti. Kada imate svoj web shop ne samo da se natječete s drugim prodavača na razini cijena, već od vas očekuju i besplatnu dostavu, iako nije za nikoga besplatna!
Međutim, postoje načini i rješenje za Vašu dostavu na web shopu da je ponudite “besplatno”.

1) Besplatna dostava na visinu košarice

Jedan od popularnih načina je učiniti košaricu besplatnom za dostavu samo ako kupac pristane na kupnju iznad određenog iznosa novčane (često je to oko 150 do 200 kuna u hrvatskoj). Tako kupci mogu kupiti više stvari odjednom a Vama će samo trebati jedan paket.

2) Skriveni troškovi dostave

Ovo je jedna od popularnijih metoda ali je u praksi teško izvediva za mnoge web trgovine, radi se o tome da uračunate cijenu dostave u samu cijenu proizvoda. U praksi se čini da pogledate prosječnu visinu košarice u zadnjih 6 mjesec broj kupljenih proizvoda i odredite postotak koliko Vam je proizvod skuplje (u prosjeku je do između 8 do 10 %)

3) Besplatna dostava na razini proizvoda

Kako su svi čitatelji već zamijeti mi volimo Magento. U Magentu postoji opcija da se shipping cijena može staviti na proizvod i ako je taj proizvod u košarici cijela košarica je besplatna. Ovo metoda besplatne dostave ujedno može i biti dvosjekli mač jer dotični proizvodu su najčešće visokog cjenovnog karaktera.

Dok troškove prijevoza su problematični za eCommerce poduzeća, moguće je iskoristiti očekivanja potrošača zadržati profitne marže i povećanje poslovanja s klijentima. Bitno je samo pronaći dobar omjer uloženog i dobivenog. Kao i uvijek najbitnije je da testirate na što Vaši kupci najbolje rangiraju. I s kojim načinom dostave imate najveću moguću prodaju.

[ do default stuff if no widgets ]