Gmail Tab & Email Marketing Strategija

Pero Tolic October 11, 2013

gmail-tabs

Boom i Bang! Gmail je uveo Promotions tab na veliku muku email marketingaša.

Nije je da uvođenje gmail promotions taba tako nova vijest stara je već od 5 mjeseca ove godine. Google jednostavno želi usrećiti svoje korisnike Gmaila i bolje im organizirati inbox, te naravno dati boljeg izražaja samom AdWords i Display networku 🙂

Trenutno na Gmailu se nalazi tri nova taba, Primary, Social, Promotions (u ovaj Vam idu newsletteri), Pojednostavljeno Google je uveo algoritam koji prepoznaje u koju kategoriju koju poruku smješta. Površinski sudeći svaki email koji sadržava Unsubscribe i opt out link ide u promotions tab. Iako si sada većima marketingaša misli da izmjena sadržaja može nešto promijeniti na žalost ne može, google zna da broj poslanih newslettera raste iz godine u godinu i da većima marketingaša ima veliki broj marketingaša ne olakšava proces Unsubscribe kako bi trebao biti. Marketingaš koji su do sada testirali newslettera split testovima, i subject linijama pobojaju novi zadatak osigurati da email ide u primary box, no kako to napraviti i učiniti 100% sigurnim ? Korisnik mora to za Vas izvesti.

Na prvi pogled marketingaši dobivaju dojam da su udaljeni jedan korak o spam foldera (a valjda i jesu). Nije da se većina newsletter marketingaša zapravo i trudi sastaviti koristan newsletter i poslati da fa imam koristi od njega. Nažalost je to postalo štancanje ne kvalitetnog sadržaja koji se dere da nešto kupim. Marketingaši sada jednostavno moraju raditi svoj posao mnoga bolje kako bi ih subscriber zaboljeli. MailChimp jedan od vodećih ESP-ova za emaila marketing alata je objavio statistiku kako nova Tab struktura ne korisnik za Open rate statistikama. SLIKA MAIL CHIMP.

Google je jednostavno dao veću kontrolu nad Inboxom svojim korisnicima, pitanje je samo koli boje korisnika će se vratiti na staru strukturu email a koji broj će zadržati novu.

Kako raditi dobar email marketing s Gmail tabs?

Sada znamo što se promijenilo i kako tabovi rade. Naravno da postoji način vratiti se u Primary Inbox korisnika, kako je se jednostavno vratiti u njega tako je i jednostavno izaći iz njega. Idite s planom ako je sadržaj koji nudite korisnicima uistinu edukativan, zabava te ima daje dodatnu vrijednost čitati će ga, ako nemate kvalitetan sadržaj niste ni do sada imali veliki OR i CTR.
Imperativ je stavljen da poslani newsletter napokon imaju i korist za primatelja a ne komadi teksta i slika koje se šalju neumjereno i bez puno razmišljanja.

Velik broj web trgovina koji imaju e-mail marketing kao vitalni komunikacijski kanal s kupcima započeli su komunicirati te dodatne promjene svoji GMAIL pretplatnicima. Jedan dobar primjer Tab kampanje ima LivingSocial koji nove gmail pretplatnike upozorava o Google promjenama. Doljan slika savršeno ilustrira koja se poruka šalje korisniku nakon što se prijavi na newsletter.
Gmail promotions tab

[ do default stuff if no widgets ]